måndag.

Just det, måndag.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Orkar inte med skolan, haha.
Shit samma, får leva med måndagarna.
Skolan gick ganska snabbt?
Började 09.00 slutade 14:55 .
Ganska okej.
Efter skolan, hem till mig med Johanna och chilla lite med tost bröd.
Snabbt gick hon hem, för hon skulle sticka och rida.
Tyvärr lät inte vädret blir fint och jag kunde inte skejta lika länge som jag brukar..


Jag måste förklara en grej här på bloggen.
Det kommer komma upp bilder på mig & kompisar mm. i framtiden, hehe.
Men jag kommer nog att täcka över bilder osv. för att man kan sno bilder och leka med de, och neeheeej det gillar jag verkligen ej.


Godnatt.


Ett linne jag köpte för 199,- kr på mango här om dagen. ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

snyggt linne! :D

2009-09-08 @ 21:22:29
URL: http://feliciaboos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0