ungefär 9 timmars skate idag!

herregud vad jag är sliten & trött.
Efter en skate dag med Kajsa över halva Malmö så är man så jävla peppad, så hoppas att vi köttar på nästa helg! :D
Då får jag berätta lite var vi rullade?
Mötte upp Kajsa i entré, kollade lite affärer där och så.
Sedan skejtade vi till gågatan, stack till top 12 men där var det stängt.
Så vi skejtade till streetlab och vi hade turen och där var det öppet!
Sedan till big apple.
Till centralen och pressbyron och köpa giftorm!
Hittade massa spots, grymt!
Blev hungriga och rullade till ngt mat ställe och käkade pommes.
Sedan fortsatte vi till v-hamnen, hittade riktigt cleana trappor! :D
Kajsa gjorde lite boneless. ;)
Sedan till stapel, till maxi och köpa ben&jerys (L)
Tbx till stapel och käka glass och skejta lite där, sen kokoms och dricka energi dricka / pepsi.
Sen tog vi bussen till ön för vi orkade inte skejta i motvind. -.-
Från ön skejtade vi till sibbarp.
var där lite, men inte skejtade där för det var danska pros som skejtade hela parken. -.-
Kajsa tog bussen hem och jag väntade ett par minuter på min pappa. ;)

ska sova nu för imorgon ska jag till entré med eve sen till stapel och träffa Timothy?
ajjah, tack för dagen Kajsa. <3


från 13 till 20 ngt, 9 timmars skate ?

godnatt.



Kommentarer
Postat av: thestreetstyle

Tack själv syster! dagen blev verkligen lyckad! vi måste ut o skejta nästa helg o sen bryggan när dom öppnar igen! <33333

2009-08-30 @ 19:05:19
URL: http://thestreetstyle.devote.se
Postat av: smilieface

yeeeees, det måste vi allt! <3

2009-09-07 @ 22:42:11
URL: http://smilieface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0