bombhot på tåget min mamma satt i

Så låg det till, jag trodde jag skulle svimma när jag fick se skylten där det stod '' Tågen kan bli sena pågrund av bombhot '' . Bombhot?! BOMBHOT??!!  Fan det e ju helt sjukt, det e inte precis något som händer varje dag.
Men det verkade vara ett missförstånd, som tur var!
Jag blev så sjukt rädd.. ahja, som tur är den rädslan över.
Mamma tog flyget till Polen och kom hem säkert!
Det är en sak som jag blivit ganska van vid, mina dagar är inte normala heh, ..

Ja just nu sitter jag och har ont i magen, jag tror jag är hungrig .. orkar inte gå ner och göra något, hehe.
Klockan är 00.51 , blir nog ingen skola imorgon.. förskylning.



Ett måste att lyssna på.
Justin Nozuka - Save Him
Hans röst är sjukt.. vacker.

Ska väl ta och sova?
försöka i alla fall.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Saraicg

Fin låt :)

2010-01-01 @ 22:53:12
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0