Julklappar!

Idag köpte jag faktiskt lite Julklappar. Jag hann att köpa till Minna, Eveline & pappa. Nu är det bara Mamma & syster kvar, har nämligen redan köpt till Timothy, hehe!
Jag hann även köpa spets strumpbyxor. Fan, vad jag längtar till lovet!
När man kom hem slog man sig ner och började packa alla Julklappar, satte även på lite Jul musik, mysigt var det allt! Måste skriva förlåt till Eveline, för vi skulle träffas men det blev inte av. Du vet att jag har problem med min mobil och det.. Hoppas du inte blev sur, hehe. <3
Blir nog att titta på '' skicka vidare '' idag, klockan 21.00 på kanal 5 har jag för mig.
Före entré hann jag att skatea, det blir så segt ute i kyllan, idag snöade det  t o m.
Men det fixade sig och jag satte massa shuvits & pop shuvits!

Även en skateare kan ha klackar. ;)



Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha lugnt gumman ;) jobbade ändå ;)<3

2009-12-14 @ 18:25:37
URL: http://fiskeneve.blogg.se/
Postat av: Maja

hehe :) var du inte med Adndrea? ;)<3

2009-12-16 @ 16:19:59
URL: http://smilieface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0