skolavslutning imorogon.

Imorgon ser min dag ut så här.

*Går upp klockan 07.45, hoppas jag iallafall. Måste ju ha lite extra tid för att fixa mig till skolan och käka frukost mm.
*Går till Johanna vid 08.00, Julavslutningen börjar 08.30 men eftersom vi alltid går så segt så kommer jag alltid tidigare.
*Eveline tar två bussar till min skola och väntar på mig, sen stannar vi lite extra för att jag ska hinna ge lite Julklappar till mina vänner i skolan.
*Jag och Eveline tar bussen till entré för att Jul shoppa lite.
* komma hem, ingen aning vilken tid det blir, det får vi helt enkelt se.
* Kanske hinna skatea lite, heh.
*Åka till tågstationen vid 23.30 för att hämta min mamma & syrran.

Ska nog gå och lägga mig nu, för att orka med imorgon hehe.
Godnatt.

ps. tyo 5-7 cm snö i min trädgård, nu kan man ju inte skatea ute... that sucks. Men å andra sidan så är det roligt att mula folk. ;) ds.


Kommer inte att sakna skolan, hehe.

Kommentarer
Postat av: Odile

Fylld dag, men skönt med ingen skola längre kan jag tro :)

GOD JUL :D

2009-12-18 @ 15:10:37
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/
Postat av: Smilieface

Jätte skönt!

Tack detsamma! :D

2009-12-18 @ 17:47:28
URL: http://smilieface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0