Skolavslutning

På fredag är det skolavslutning efter så tar man bussen men Eveline och Jul shoppar, hoppas jag i alla fall!

Idag så hände inget speciellt. Nästan alla är sjuka, så det är inte världens roligaste precis.
Hoppas ni blir friska så snart som möjligt! Även jag börjar bli snuvig och halsen känns inte som den ska, fan.

Har packat massa Julklappar som åker till Polen med min mamma idag. Har även skrivit massa Jul kort, och så klart lyssnade man på massa Jul låtar. Just det, det snöade för fullt idag också!

Om någon timme ska vi lämna min mamma på tågstationen så åker hon tåg till Köpenhamn och tar flyget till Warszawa.
Hon åker till wawa för att begravningen är där, jag & pappa stannar i Sverige..
Efter att vi har lämnat min mamma så åker vi till posten och hämtar ett packet till mig! oh :)

Igår var det ett halv år för mig och Timothy, mysigt som vanligt!
Jag älskar dig!


I måndags var det sista tjejskaten för i år, den roligaste tjejskaten ever!
Det var tipsrunda,Filmvisning,best trick tävling & stickers rain.
Jag & Filippa vann tipsrunda, chockade? Jaduuuuu det var vi allt.

Jag vann wesc hörlurarna, och Filippa vann också wecs hörlurar fast i vit & svart!


Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: iDdLA

om du skejtar borde du läsa min blogg =)

skriver om skateboard^^ + lite annat

2009-12-17 @ 16:08:37
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: maja

Yes jag skatear :)

ska kolla ;)

2009-12-17 @ 22:47:35
URL: http://smilieface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0