homework ?

Ja, jag har lyckats.
Även om jag hatar att göra läxor har jag bestämt mig att jag ska skärpa mig.
Har fått G / VG på nästan alla prov, vill få VG/MVG på de nästa proven.
Dessutom, till de som brukar chatta med mig på nätet eller de som kollar min bilddagbok.
Jag kommer inte vara inne lika ofta som jag brukar vara, istället kommer jag vara ute (skatea) eller plugga.
Ja, Jag menade allvar när jag skrev att jag skulle skärpa mig.

Tilll något annat, jag har varit sjuk sen i tisdags.
Verkligen inte roligt, har inte haft så mycket feber men min röst var verkligen fucked up, haha. ;)
Jag har inte sett någon av mina kompisar sen tisdags, jag har bara sett min pojkvän.
Han e världens finaste kille, älskar han till max!
5 månader på söndag, yeeee! :D

see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0