hemma från handkirurgen!

Yes, är hemma nu.
Har lite ont efter det nya bandaget, men annars är det okej!
De var otroligt snälla där måste jag faktiskt skriva.
Jag fick veta att min läkare skateade när han var yngre och hade skor som hade samma märke som mina, haha!
Fick också veta att jag ska ha bandaget i 1 vecka, exakt då girlskatecamp börjar ska jag ta av det, där hade jag tur haha.

Jag är sjukt glad för att det är fredag idag och det betyder också att vi har lov efter skolan, eller jag är ju inte i skolan så jag har redan lov hehe.
& Jag är bara glad, haha!
Jag har märkt att jag har blivit frisk från förkylningen, den här dagen började verkligen bra!

Måste faktiskt också skriva att jag skateade lite nyss, det gick sjukt bra.
Trodde jag skulle vara riktigt stel och inte kunna göra en ollie.
Men jodå det gick!
Men det gick ju klart trögare än vanligt, får ju inte röra min tumme.
Haha, nu tänker ni '' men du skatear med benen ju? '' Ja det gör jag, men om jag trillar på min hand så blir det en till runda till sjukhuset och det vill jag verkligen inte!

Hoppas ja får ett bra lov! Vad ska ni göra på erat lov? Har ni planerat något?

ciao.



Fotograf: Jag .  Kamera: Nikon D60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0