panik på entré ?

Ja, hejhej!
Idag vaknade jag av att Minnas mamma ringde på dörren och sa att hon ville ge nybakat bröd till oss, jag tackar så mycket! Det är riktigt trevligt med sånna här små grejer som gör ens dag, tack en gång till!
Sedan gick man upp, var riktigt seg men ja jag kom upp.
Vid 15 åkte jag,Johanna & Elin till entré och kollade kläder mm, sedan helt plötsligt blev det lite panik/ångest grej.
Det var nämligen ett alarm i hela entré och alla började springa förutom typ jag & Johanna som gick och kollad på folket och skrattade lite smått, hehe.
Elin hon sprang, hah. ^^
Ja men när vi kom ut så träffade jag Kajsa mitt i folkmassan , vi skulle träffas i entré men det blev utanför istället. ;)
Efter ett tag åkte vi upp igen och jag gick till en vakt och frågade vad som hände och så fick jag ett enkelt svar '' brandlarm '' jaha,jaha okej vilken bra förklaring där?
Vi åkte upp och käkade lite, eller jag och Elin käkade.
Sen stack jag och Kajsa och tog en buss till centralen.
På bussen träffade jag Fabbe, det var ett tag sen faktiskt!
Vi gick av vid Centralen och sen skejtade vi till sibylla där Kajsa ville käka pommes, haha.
Fyfan vad mycket folk det var där inne, fick snabbt huvudvärk även om jag tog 2 st alvedon före.
Snabbt blev klockan 18 och jag var tvungen att åka hem, ringde föräldrarna.
jag - hej, kan du kanske hämta mig ?
mamma - vi sa ju att du skulle ta bussen?
jag - jag mår ganska dåligt..
mamma - gå till BK så kommer vi.

haha, kajsa skrattade lite när jag berättade det. (:

När jag väl kom hem så fick jag plugga i typ 2 timmar, ouuuuuuuuuff orkar inte sånt. -.-''


ahjja, ha det gött alla!


Imorgon blir det att ta bussen med syrran till stan och shoppa & sedan träffa mamma, och ta bussen till bladins / slottis?
Får se hur det blir?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0