Tiisdag.

Idag var det att cykla till segevångsbadet, simtest var inte med pga privata problem. ;)
Jag och Johanna kollade tidningar och lyssnade på musik så länge alla simmade.
När vi väl skulle cykla tbx till skolan så fick vi inte upp låset, aaaah typiskt.
Johanna fick ringa sin mamma så vi kunde komma tbx till skolan, skulle tagit 1 timme för att gå eller något sånt.
Så vi hade lite tur med bilturen i alla fall.
Kom typ 40 minuter försent till musiken?
Men som tur blev det inget stort och vi var inte ensamma om att komma försent.
Efter musiken började jag plötsligt må riktigt dåligt och blev blek i ansiktet och hade ont i huvudet som fan.
Jag la mig ner på en bänk och hade lite sällskap av Elin och Tea!
Sedan träffade jag min mentor och vi fick gå ner till sjuksyster.
2 alvedon, efter 1 timme blev jag bättre.
Efter allt det hade vi fysik, nej asså fysik är inte min grej inget mer att säga, haha.
Slutade 11:30 , me like that.
Kom hem käkade lite och sedan la mig ner på en soffa och efter en halv timme somnade jag, hehe.
Vaknade av att Johanna ringde på dörren och gav tbx lite grejer.
Efter 5 minuter gick jag till Elin för jag,Elin,Lara,Pia & Josefin skulle bli intervjuade av sydsvenskan om tjejproblem och så, haha.
Lite kul, hah.
Det varade kanske 1 timme?
Sedan gick jag hem och tog mina nycklar och åkte med min pappa till segebadet och tog med cyklarna.
Ska snart ut och skejta, får se hur det går är hur varmt som helst just nu fan.

Ha det bra.



btw. om exakt 1 månad fyller Timothy år, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0