Yellow - Coldplay

Look at the stars,
Look how they shine for you,

Coldplays låtar?
De får en att gråta av glädje eller bara gråta av sadnessss.
Men ändå vill man inte trycka på stopp knappen, de är sjukt bra helt enkelt.


Jadu, länge sen man skrev i bloggen sist?
Har inte var något speciellt på sista tiden?
Eller jo, igår var det tjejskate på bryggeriet.
Sjukt nice bryggeriet har blivit!
Eller det har fan alltid var nice.. ;)
Imorgon kommer nog Timothy hem till mig, hoppas han hinner!
Owh, jag kommer sakna honom jeffla mycket.
Han ska nämligen åka till Budapest i 4 dagar.
Hoppas han får det bra där, ääääven om jag kommer sakna honom sjukt mycket.
Även om det bara är i 4 dagar, but still.
Han ska nog ta med sig brädan, kanske ska nöta 9e trappan vid min skola?
Ahja, vi får se!


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0