Nya tider!

Just nu är det torsdag morgon och jag börjar 09:25, riktigt härligt tycker jag!
Det jag också tycker är härligt är att snön börjar smälta, oh e så jävla trött på snö och is och allt det.

Idag slutar jag klockan fyra och sen måste jag plugga jätte mycket när jag kommer hem.
Jag har ett kemi prov på fredag och matte prov nästa vecka, och jag fattar noll.

Imorgon ska jag träffa Timothy, det är sju månader! Ja shit vad tiden går, hoppas tiden fortsätter att gå snabbt så det kan bli sommar snart! Längtar som fan till sommaren!


ta mig tbx!

Stranden på kvällen.

oh :(


det e lite mindre snö just nu, men jag tycker att all snö ska bort!


Hare bra, ska käka frukost nu och leta efter mina hörlurar sen sticker jag till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0