SHOPPING SUGEN

SHOPPING SUGEN SOM FAN!
Annars är det torsdag idag. Fick vakna 6.15 idag, skulle nämligen till Trelleborgs sjukhus och sätta på en EKG bandspelare som jag sedan jag skulle ha hela dagen, har fortfarande den på mig. Ska ha den till klockan 7-8 på morgonen. Lite små jobbigt måste jag säga, ha massa sladdar på sig i 24 timmar.
Men va fan, har varit med om mycket mycket värre!
Började skolan 09.25, riktigt chill, men slutade dock 16.00 och det gillar vi inte.
Sedan hade vi ju också ett dumt matte prov, men det gick väl bra antar jag.

Äntligen är det fredag imorgon!
Hoppas jag kan göra något kul asså, vill shoppa.
Kanske några nya byxor, nya legis kanske ?
Ahja, men vi får se!

Hare gött!


SMSA ''10katastrof'' om du vill ge bort 10 kr, SMSA '' katastrof'' om du vill ge bort 50 kr!
Smsa till 72950 !

DO IT!

Kommentarer
Postat av: Eve

vi kan ju gå o shoppa på söndag? ;)<3

2010-01-22 @ 07:47:20
URL: http://fiskeneve.blogg.se/
Postat av: Smilieface

Ja det kan vi ju ? :)<3

2010-01-22 @ 23:34:36
URL: http://smilieface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0